2012.08.21.
19:12

Írta: csokoholiszta

Vattacukor illatú parfüm! Megenném a lányt!

Volt már veletek olyan, hogy éreztetek egy édes illatot és azt kívántátok bárcsak megehetnétek azt a valamit ami ilyen édes? Hát velem a minap történt ilyen. Elment mellettem pár ember és hirtelen valami hihetetlenül édes vattacukor illat csapta meg az orromat. A legmegdöbbentőbb az volt benne, hogy ráadásul nagyon "hiteles" illat volt, nem is feltételeztem volna, hogy ez egy parfüm. Azonnal megfordultam és gyorsan rájöttem, hogy ez nem vattacukor, hanem valami parfüm lehet. Gyorsan a nyomába eredtem az elég intenzíven érezhető illatnak, mire leszólítottam a gazdáját és megtudtam, hogy ez az illat egy parfüm. Hihetetlen! 

Utánajártam hát a parfümnek és talán nem meglepő, hogy a hivatalos reklámfotón is egy rózsaszín üveges parfümöt találtam egy lánnyal, aki pont VATTACUKROT majszol:) Mondanom sem kell, hogy ennek a márkának ez a parfümje a legsikeresebb terméke, és ahogyan az egyik parfümshop bejegyzéseit olvasgattam az élményem egyáltalán nem egyedülálló és sokakat ejtett rabul ez az illat: Aquolina Pink Sugar

Mondanom sem kell a sikert több szinten meglovagolta a cég. Készült a Pink Sugarból tusfürdő, testápoló és minden amit csak egy nő kíván. A sikert azóta sem tudták megismételni, csak a Pink Sugar turbózott változatával, illetve egy hűvös inkább a karácsonyt idéző férfi illattal.  Jegyzem meg készült csokoládés verzió is Chocolovers néven, de ez nem volt túl hosszú életű.

Én személy szerint annyira beleszerettem, hogy szobaillatosítás céljából azért vásároltam egy 30ml-s üveggel, mert annyira édes! Ha van időtök azért ugorjatok be egy parfüm shopba és szagoljátok meg ti is.:) Ha már nyár, legyen édes!

1 komment

Címkék: szépségápolás

A bejegyzés trackback címe:

https://sugarlove.blog.hu/api/trackback/id/tr984494682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2012.07.09. 09:37:47

Tizenéve piacon vettem ilyet: www.delcampe.net/page/item/id,157170629,var,parfum-MISS-VANILLE-presque-plein,language,E.html

Hasonlóan vattacukros, de minimum habos süti illat, és iszonyatosan tartós. :)
süti beállítások módosítása